Paryžiaus mados savaitė pavasariui/vasarai ‘12 | Louis Vuitton

Kai peržiūrėjau visą Louis Vuitton pavasario/vasaros 2012 pristatymą, supratau, kad tai buvo turbūt tobuliausia mano matyta mados mėnesio pabaiga. Taip gražu, romantiška ir simboliška – mados karnavalas baigiasi tarsi gražus vaikystės sapnas… Būtent tokią emociją ir siekė išgauti M.Jacobsas, nusprendęs, kad Paryžius yra ta magiška vieta, kur viskas įmanoma ir kur iš naujo gali atgimti cukraus vatos spalvos mergaitiškos suknelės, princesiškos diademos, pūsti sijonai su nėriniais. Ganėtinai didelis šuolis nuo praeito sezono fetišistinių užmojų, ar ne? Tačiau mados apžvalgininkai teigia, kad ši šviesi pasaka iš tiesų galėjo būti M.Jacobso gulbės giesmė Louis Vuitton mados namams – vis garsiau kalbama apie dizainerio ir Christian Dior derybas, tačiau viską sužinosime tik po savaitės ar dviejų. Tuo tarpu kviečiu pasigrožėti nuostabia keturių mados savaičių finalu tapusia kolekcija, kuri bent jau mano atmintyje tai tikrai įstrigs ilgam laikui.

PRISTATYMAS

„Tai bene didžiausias mano pristatymo podiumas, niekur kitur nebūčiau galėjęs jo tokio parodyti. Tokia magija tinka tik Paryžiui“,- po pristatymo žurnalistams pasakojo Marcas Jacobsas. Ir iš tiesų – argi moderniajam Niujorkui tiktų tokia graži, romantiška balta karuselė su begale švieselių bei apvaliu podiumu? Vis tik vieną idėją M.Jacobsas taikė ir JAV, ir Prancūzijos mados sostinėje – visas pristatymo manekenes parodė iškart, tik kad Niujorke jos virto kabareto šokėjomis, o Paryžiuje visos suposi ant baltų arklių figūrų. Deja, tenka pabrėžti ir tai, kad daugelis mados gerbėjų Marco podiumu nelabai susižavėjo ir pavadino Chanel rudens/žiemos 2008 pristatymo idėjos plagiatu, kai Karlo Lagerfeldo modeliai taip pat pasirodė ant didžiulės (net dviejų aukštų) karuselės.

KOLEKCIJA

„Tai buvo tarsi didžiulis mados vestuvinis tortas su visomis tomis švariomis šviesomis spalvomis, taip gražu“,- po pristatymo rašė britiškojo Vogue vyriausioji redaktorė Alexandra Shulman. Argi ne smagu – beveik visi šou svečiai bei apžvalgininkai šią M.Jacobso kolekciją sulygino su įvairiausiais saldėsiais pradedant cukraus vata ir baigiant tortu… Tačiau būtent tokį įspūdį pristatymas ir paliko – itin lengvą, saldų bei skanų.

Pasirinkęs šeštojo dešimtmečio bei jaunatviškos romantikos temą, M.Jacobsas ją atskleidė ant podiumo išleisdamas visą eilę modelių, dėvėjusių dailius šviesius nėrinių komplektus: dienines sukneles be rankovių, marškinukus su dailiomis didelėmis nertomis apykaklėmis, trapecijos formos paltus, pūstus sijonus, balerinų trapumą primenančias vakarui skirtas sukneles. „Po rudens sezono tamsumo norėjau kažko švelnaus ir malonaus, lengvai pažeidžiamo, bet tuo pačiu metu ir stipraus“,- sakė dizaineris.

M.Jacobsas prisiminė ir seną savo meilę – įvairias gėlių aplikacijas, kurias šįkart panaudojo puošiant varpelio silueto sukneles. Tačiau dabar tos aplikacijos priminė 3D formas, nes Jessicos Stam ir Daphne Groeneveld dėvėti modeliai atrodė lyg gyvi organizmai. Įdomūs sprendimai laukė ir kolekcijos finalo su Joan Smalls bei antrą sezoną iš eilės Louis Vuitton pristatymą baigiančia Kate Moss – jų suknelės buvo papuoštos iškedentomis stručio plunksnomis ir atrodė lengvos it pūkas.

Louis Vuitton Spring 2012 Ready-to-WearLouis Vuitton Spring 2012 Ready-to-Wear Louis Vuitton Spring 2012 Ready-to-WearLouis Vuitton Spring 2012 Ready-to-Wear Louis Vuitton Spring 2012 Ready-to-WearLouis Vuitton Spring 2012 Ready-to-Wear Louis Vuitton Spring 2012 Ready-to-WearLouis Vuitton Spring 2012 Ready-to-Wear Louis Vuitton Spring 2012 Ready-to-WearLouis Vuitton Spring 2012 Ready-to-Wear Louis Vuitton Spring 2012 Ready-to-WearLouis Vuitton Spring 2012 Ready-to-Wear Louis Vuitton Spring 2012 Ready-to-WearLouis Vuitton Spring 2012 Ready-to-Wear Louis Vuitton Spring 2012 Ready-to-WearLouis Vuitton Spring 2012 Ready-to-Wear Louis Vuitton Spring 2012 Ready-to-WearLouis Vuitton Spring 2012 Ready-to-Wear Louis Vuitton Spring 2012 Ready-to-WearLouis Vuitton Spring 2012 Ready-to-Wear

DETALĖS

Tikriausiai net nereikia pabrėžtito fakto, kad į Louis Vuitton rankines įdedama bene daugiausiai darbo iš visų savo kolekcijas pristatančių mados namų. Šįkart prie tokios romantiškos kolekcijos Marcas Jacobsas nusprendė priderinti šviesias permatomo audinio, pastelinių spalvų krokodilo odos ar net pintą krepšį primenančias rankines. Dizainerį konsultavo vienintelis 1920-ųjų rankinių siuvimo techniką Paryžiuje išmanantis meistras. Taip pat kolekcijoje pasirodė ir bateliai, kuriuos jau dabar galima drąsiai vadinti kitos vasaros mados elito must-have: odiniai šviesūs aukštakulniai su dirželiais bei smailia sidabro spalvos metalu dengta nosele. M.Jacobsas atgaivino ir dar vieną stiprią tendenciją – ant podiumo pasirodė paprasti balti aukštakulniai, šį sezoną netikėtai išplitę visose keturiose mados sostinėse.

VIDEO

Nuotraukos style.com, vogue.it, vogue.com

Bučkis