Gucci ištvėrė sunkius laikus, tačiau po tamsiausios nakties akimirkos visad pradeda švisti. Iki šiol smarkiai kritikuota, daug blogo apie savo kūrybą išgirdusi bei ne vieną auksinių Gucci laikų gerbėja nuvylusi italė Frida Giannini atsitiesė bei nuo Tomo Fordo laikų mados namus pamiršusią publiką vėl privertė aikčioti. Tiesa, būtent to paties Tomo Fordo išrastos Gucci sėkmės formulės pagalba. Taigi pamirškime juokingai spalvotą jaunatviškumą bei užleiskime kelią tikrajai Gucci divai.

Pristatymas
Blizgesys, prabanga ir paslaptingumas. Net podiumas alsavo naująja Fridos kurta itališka prabanga. Modeliai žengė blizgiu ir įdomiais raštais dabintu podiumu, nuo blizgios sienos su Gucci ženklu atsispindėjo fotografų blykstės, o prislopintas apšvietimas modelius iš užkulisių išvedė tartum iš naktinio rūko.



Pirmąją liniją, žinoma, sudarė tik pati spalvingiausia mados pasaulio grietinėlė. Purple redaktorius, Mario Testino, naujoji Giannini parinkta mados namų ambasadorė Mary J. Blige, vieną svarbiausių Gucci Group valdybos postų užimantis Francois-Henri Pinault, Milano žvaigždė Anna Dello Russo. Fotografų dėmesys – garantuotas.






Kolekcija
Tomo Fordo šmėkla sugrįžo. Tokia pirma mintis atėjo į galvą peržiūrėjus naujausios Fridos Giannini kurtos kolekcijos nuotraukas, kurios atrodė lyg iš 2003-2004 metų talentingojo amerikiečio glamour-sex-money filosofijos įkvėptų pristatymų, kuomet Gucci ženklas reiškė nesibaigiančią prabangą, atvirą seksualumą, modernų femme fatale požiūrį. Deja, po ne vieną akmeninės širdies redaktorę pravirkdžiusios Fordo atsisveikinimo kolekcijos šitos Gucci moters niekas nematė net 4-5 metus, tad mados namų populiarumas iškart stipriai smuko, atėjusi jauna italė Frida bandė diktuoti savo taisykles ir tai tik atnešė didžiulius nuostolius, mados kritikų pašaipas ir tik jaunoms 17-19 metų merginoms tinkantį įvaizdį, kuris galutinai nugramzdino skęstantį Gucci laivą. Tačiau užteks kalbėti apie praeitį. Gucci atsigauna ir visi kritikai vieningai teigia, jog ši kolekcija yra puikus pamatas, suteikiantis vilties, jog sugriuvusi imperija bus atstatyta.
Pati dizainerė teigė, jog pagrindinė jos idėja buvo maža juoda suknelė, jos vystymas norint išgauti modernų efektą, akį traukiantį blizgesį, kietą ir griežtą struktūrą. Frida šįkart pasuko į modernaus viliokiškumo pusę, tad ant podiumo netrūko aptemptų ir įdomiai išpjaustytų suknelių, įdomių ir į sporto tendenciją krypstančių siauručių kelnių derinių, modernių švarkelių. Tiesa, buvo naudojama labai kukli juodai balta spalvų paletė, tačiau kolekcijos viduryje pasirodė ir Giannini mėgstama spalvingesnė grafika, šįkart atrodžiusi išties prabangiai. Žinoma, vyravo pabrėžtas liemuo, nuo klubų einantis tiesus suknelių iki kelių sukirpimas, švelniai pabrėžti pečiai. Gucci mergina keičiasi ir tų pasikeitimų neįmanoma neįsimylėti.














































Detalės
Puiki kolekcija – puikūs aksesuarai. Šį sezoną išties padaryta didžiulė pažanga, nors Fridos sukurtos rankinės dėl modernaus hobo chic pritaikymo ir seniau sugebėdavo tapti it bag statuso vertais pirkiniais. Tačiau šįkart matėme ne tik puikias dienines rankines (buvo prikelta ir bambukinės rankenos tendencija), bet ir nuostabią avalynę. Sky-high platforminės basutės žavėjo nuostabiomis pintomis ir metalinėmis detalėmis, nepriekaištingu dirželių išdėstymu.
















Užkulisiai
Na, jau šiek keista, tačiau net modelių šukuosenos bei makiažas priminė Tomo Fordo kolekcijas. Glotnūs plaukai, tobula kasa, švelnus akis paryškinantis dūminis makiažas modelius pavertė auksinių laikų podiumo deivėmis.










Nuotraukos iš reuters, getty, style.
Bučkis