Paryžiaus mados savaitė rudeniui 2010 | Chloe

Įsivaizduokite jauną prancūzaitę, sekmadienio popietę kažkur skubančią Paryžiaus gatvėmis. Vėjo draikomi plaukai plaikstosi apie akis, paskubomis padažytos blakstienos juodais taškeliais numargina vokus, ant pečių vos besilaikantis vyriškas paltas negrabiai perrištas pirmu rastu dirželiu. Tačiau ja negalima nesižavėti, nes tai Chloe mergina. Įgimta elegancija ir natūralus prancūziškas žavesys ją gaubia tarytum tas šiltas smėlio spalvos vyriškas paltas, nuo žvarbaus rudens saugantis liaunus pečius bei paverčiantis ją trapia vėjavaike. Chloe mados namams labai pasisekė, kad turi britę Hannah McGibbon, nes tik ši dizainerė (po legendinės Phoebe Philo) sugeba aštuntojo dešimtmečio bohemišką laisvę su šiandieninės paryžietės norais sujungti taip, kad kiekviena iš mūsų nejučia užsinori įsisupti į seną rudą tėčio paltą.

Pristatymas

They played our song, we hit the floor, he held me strong and we danced the night away„,- jaukioje salėje aidėjo švelnus Whitney Houston balsas, it aštuntojo dešimtmečio deivės (daug kam priminusios ir legendinio serialo „Čarlio angelai“ veikėjas) atrodančios manekenės žengė podiumu, o pirmųjų eilių viešnios – šių dienų jaunosios stiliaus ikonos, tarp kurių buvo ir ilgametis Chloe veidas Anja Rubik – žvilgsniais nulydėdamos nuostabių modelių paradą linksėjo į ritmingos muzikos taktą.

Kolekcija

Romantiškoji Chloe mergina dar niekada neatrodė tokia suaugusi. Lengvutes hipiškas sukneles ir basutes ji iškeitė į sunkius paltus ir patogias plačias kelnes, o smagias savaitgalio popietes akį merkiant žaviam nepažįstamajam – į jaukius pasisėdėjimus su draugėmis. Ją žavi nebe Woodstocko laikų gėlių vaikai, bet elegantiškosios Jerry Hall ir Jane Birkin, taigi nieko nelaukdama Chloe mergina peržiūri senus mamos Vogue Paris numerius ir iš jos spintos po beveik 40 metų į dienos šviesą ištraukia Studio 54 laikus menantį kelnių kostiumėlį. Truputis retro dvasios, truputis mėgstamiausių Chloe kvepalų ir ji jau pasiruošusi iš naujo pavergti Paryžių.

Neslėpsiu – ši kolekcija mano galvą apsuko nuo pat pirmojo žvilgsnio. Nesu rudų atspalvių ar aštuntojo dešimtmečio stiliaus gerbėja (o būtent šie elementai ir tapo kolekcijos pamatu), tačiau kiekvienas ant podiumo išleistas dizainerės H.McGibbon modelis tiesiog spinduliavo jaukumu, lengvabūdiška elegancija, bohemišku žaismingumu. Kolekcijoje beveik nebuvo siaurų ar figūrą paryškinančių siluetų, tačiau kiekvienas modelis turėjo paryškintą liemens sritį, daug moteriško švelnumo suteikė ir palaidinių kaspinai, lengvų draperijų elementai. Įdomus buvo ir audinių pasirinkimas, svyravęs nuo šiltos vilnos bei šilko iki odos ir kailio. Nebėra ko daugiau ir pridurti – let’s go back to the 70’s!

Detalės

Lengvi kaspinai, plonyčiais odiniais dirželiais pabrėžtas liemuo, nepriekaištingas kirpimas bei aukščiausia kokybė, pažymėta  ženklu „Chloe, made in Paris„. Tačiau komplimentų nusipelnė ne tik drabužiai, bet ir kaip visada puikūs mados namų aksesuarai. Atrodo, jog ši kolekcija „užtvirtino“ sparčiai populiarėjančių pinigų kapšelius primenančios formos rankinių tendenciją (ją propaguoja ir Prada su Alexander Wang). Puikiai ant podiumo atrodė ir dailūs bateliai su auliuku, aukštakulniai masyvia platforma, kasdienai puikiai tinkantys lygiapadžiai loafers stiliaus odinukai.

Nuotraukos vogue, style, daylife

Bučkis