Paryžiaus mados savaitė pavasariui/vasarai 2011 | Miu Miu

Kaip atrodo intelektualioji, o ne tuštybės valdoma šlovės pusė? Kokia šlovės prasmė? Kas jos trokšta ir ką ji padeda pasiekti? Temų samprotavimo tipo rašiniams apie šlovę tikrai netrūktų, tačiau kaip šlovę, kaip sudėtingą šių dienų reiškinį, perkelti ant podiumo? Šį darbą palikime vienam sudėtingiausių mados pasaulio protų – Miucciai Pradai. Jos pavardę žino visas pasaulis, tačiau tik nedaugelis iš tiesų pažįsta kūrėją ir įsigilina į jos idėjas. Atrodo, šlovės šiai italei trūkti tikrai neturėtų, bet, būdama garsi ne Holivudo lygio skandalais, o savo darbais, ji drįsta mesti iššūkį egoistiškai bei tuščiai šlovės pavergtųjų pusei. Ar ne per drąsu, kai pirmojoje pristatymo svečių eilėje sėdi ir pristatomus drabužius dėvi būtent geltonųjų spaudos puslapių pažibos? Na, ironija M.Pradai niekada nebuvo svetima…

Kolekcija

Tačiau iki šiol liko neatsakytas pagrindinis klausimas – kaip šlovę perkelti ant podiumo? Blizgiąją jos pusę galime palikti tokiems įžymybių numylėtiems dizaineriams kaip Elie Saabas ar „Marchesa“ mados namams, tačiau būtent jaunatviška energija paremti „Miu Miu“ mados namai su M.Prada priešakyje gali sau leisti šiek tiek pasišaipyti iš savo klientų. Podiumui parinkta raudonąjį kilimą parinkta ryški raudona spalva, modeliai pozavo kantriai tarsi eilės fotografų persekiojamos įžymybės, garso takelyje skambėjo šių dienų žvaigždžių fabrikų – įvairių realybės šou – anonsų muzika.

Patys drabužiai idėją atspindėjo taip pat aiškiai kaip ir pristatymas – vis pasikartojantis žvaigždės motyvas, sidabru tviskantys audiniai buvo tarsi priešprieša kukliems drabužių modeliams, elegantiškos juoda, balta ir raudona spalvos buvo grubiai pertraukos ryškių geltonos ir žalios. Tiesa, dizainerė nepamiršo ir to, kad „Miu Miu“ linija – ne „Prada“, kurioje galima atskleisti net keisčiausias kūrybines idėjas. „Miu Miu“ žymiai prieinamesnė paprastai klientei, tad ant podiumo netrūko ir praktiškų „ramesnių“ suknelių pabrėžtu liemeniu, audinių, puoštų dailiais gulbių, tulpių piešiniais.

Simboliška, jog ši kolekcija užbaigė visą mados mėnesį, kai, anot madai priešiškų žmonių, visas keturias savaites grupelė elito vaikosi naujausių drabužių abiejose Atlanto pusėse. Paradas tuštybei ar fanfaros su ironijos atspalviu? Klausti turbūt reikėtų pačios M.Prados, kuri nusilenkti atėjo… įsisegusi vaikiškus bananų formos auskarus ir spalvotus platforminius batus.

Detalės

Video

Nuotraukos style, vogue

Bučkis