Manau, jog tokios erotikos Paryžius dar nebuvo matęs. Ir kalbu ne apie vulgarumą ar parodyto nuogo kūno kiekį – nieko panašaus. Tiesiog naujausia Givenchy kolekcija su dizaineriu Riccardo Tisci priešakyje sugebėjo iš pirmo žvilgsnio net kiek vyrišką kolekciją paversti tokia moteriška ir subtiliai viliojančia, kaip turbūt nepavyktų net patiems Jeanui Pauliui Gaultier ar Marcui Jacobsui. Ak, kokia didelė to permatomo audinio galia, ypač kai jo panaudota labai mažai, bet teisingai…

Taigi kuo ši kolekcija išsiskiria iš bendro sezono konteksto? Pripažinkite – kol kas didžioji dalis dizainerių darbų buvo paremti vyriško ar tiesiog klasikinio garderobo pavyzdžiu, o spalvų gama buvo ypatingai paprasta (rusvi, rausvi tonai), tačiau ši kolekcija visas prieš tai besiformavusias tendencijas tarsi „perdirba“ – joje gausu klasikinių Givenchy kirpimų (prisiminkite Huberto de Givenchy kurtus elegantiškus apdarus aktorei Audrey Hepburn), tačiau jie sumaišyti su sportiniu stiliumi. Skamba kaip kažkas panašaus į Alexanderio Wango kūrybą? Galbūt, tačiau R.Tisci į savuosius džemperių ir pieštuko formos sijonų derinius sugeba įlieti modernios elegancijos, o kiekvieną ansamblį užbaigia klasikiniais aukštakulniais.
Taip pat šiek tiek atsikartoja ir prieš pusantro mėnesio pristatyti vyrų kolekcijos motyvai – gamtos tema (vainikai, gėlės, net panteros), sportinės detalės (šįkart – jojikų šalmai, megztiniai, kojinės, striukės), klasikinė spalvų paletė su ryškiais intarpais (juoda su ryškia geltona, violetine). Itin įdomiu kolekcijos simboliu tapo pantera, pasirodžiusi ne tik ant išlankstomo pakvietimo į šou lapo. Ją dizaineris „užkėlė“ ir ant podiumo, patalpindamas atvaizdą ant palaidinių, o kepures papuošdamas mažomis ausytėmis.
Vis tik svarbiausiu kolekcijos akcentu tapo subtiliai parodyta erotika, kuriai nereikėjo jokių ypatingų komentarų – buvo nesunku pastebėti, jog dizaineris siekia ne kuo daugiau parodyti, o priversti veikti savo žiūrovų vaizduotę. Ir, rodos, jam pavyko – kritikai R.Tisci gyrė už puikius permatomų sijonų sluoksnius ir palaidines, kuriuos italas dar papuošė įspūdingomis aplikacijomis ir siuvinėjimais.
Žinoma, po tokio efektingo pristatymo kalbos apie R.Tisci perėjimą į Dior mados namus tik dar labiau suaktyvėjo. Vieni teigė, jog jo požiūris į klasikinį drabužį kiek per modernus legendiniams mados namams, o kiti kaip tik pateikė argumentuotą nuomonę, kad po J.Galliano išdaigų ir teatrališkų (tačiau komerciškai nesėkmingų) eksperimentų visai praverstų naujoviškas požiūris ir sugebėjimas taikyti modernias technologijas. Įdomu, kaip ši istorija baigsis, tačiau aš asmeniškai R.Tisci ir toliau norėčiau matyti Givenchy – čia jis atrado savo stilių ir jau turi ištikimų klientų. Manau, jog po jo išėjimo Givenchy mados namams išties trūktų aštrumo ir veržlumo, kuris puikiai atsispindi tiek aukštosios mados, tiek dėvimųjų drabužių kolekcijose.
KOLEKCIJA












































DETALĖS







VIDEO
Nuotraukos vogue, style
Bučkis