Paryžiaus mados savaitė pavasariui/vasarai ‘12 | Balmain

Įsivaizduokite, kad esate jaunas vos 26-erių metų amžiaus kūrėjas, dvejus metus dirbęs garsių mados namų komandoje, ir staiga gaunate didžiausią karjeros iššūkį – perimti legendinio Paryžiaus dizainerio Pierre Balmain sukurtų couture namų vairą. Ir ne bet kokių, o per paskutinius keletą metų šokusių į tokias svaiginančias aukštumas, kad dėl spaudimo tęsti sėkmingą darbą depresija susirgo ir reabilitacijos klinikoje atsidūrė buvęs mados namų dizaineris Christophe Decarninas. Skamba truputį žiauriai, tiesa? Tačiau Olivier Rousteingas, naujasis pagrindinis Balmain kūrybos direktorius, rodos, su savo užduotimi puikiai susitvarkė – debiutinę jo pret-a-porter kolekciją šlovina tiek kritikai, tiek mados gerbėjai, o jis pats savo idėjomis jau kuria perspektyvaus dizainerio įvaizdį.

KOLEKCIJA

2009-aisiais prie Balmain komandos prisijungusio Olivier iš tiesų negalime vadinti visiškai „žaliu“ naujoku – jis Paryžiuje baigė mados studijas, kurį laiką dirbo su Roberto Cavalli, o galiausiai atsidūrė Balmain. Kai pavasarį buvo oficialiai pranešta apie Ch.Decarnino pasitraukimą, pirmasis Olivier iššūkis buvo sukurti resort 2012 kolekciją, kurią kiek seniau jau aprašiau atskirame straipsnyje. Jau tada naujasis vadovas parodė, kad perprato mados namų stilių bei yra pasiruošęs pakeisti vieną kitą detalę.

„Jis iš tiesų žino ir supranta, kas Balmain pavertė tokiu sėmės fenomenu“,- po šio pavasario/vasaros 2012 kolekcijos pristatymo pagyrų kūrėjui negailėjo britiškojo Vogue mados redaktorė Fran Burns. Ir sunku būtų ginčytis – Paryžiaus Grand Hotel viešbutyje pristatytas jo darbas išlaikė idėją, kad drabužiai skirti jaunai, labai seksualiai ir labai turtingai merginai. Tačiau nebeliko to vadinamojo trash (angl. šiukšlės) faktoriaus – įvairius nudrengtus marškinėlius ir suplyšusius purvinus džinsus pakeitė noras pabrėžti turtingą Balmain istoriją su pačiu Pierre Balmain ir Oscaru de la Renta priešakyje, tad drabužiai labiau atitiko couture standartus, buvo parodyta smulkučių siuvinėjimų, konstravimo rankomis svarba.

Pati kolekcijos tema buvo „Meksika, matadorų kostiumai ir seni prabangūs Las Vegaso viešbučių tapetai“. Gal ir keistokas mišinys, tačiau visos šios sąvokos kvepia auksu, kurio, beje, kolekcijoje tikrai netrūko. Susimąstęs apie mados namų padėtį, Olivier pristatė būtent tai, ką Balmain klientės nori matyti – investavimo vertas detales, kaip kad gausiai dekoruotus švarkelius, odines kelnes, siaurutes mini sukneles su be galo sudėtingais siuvinėjimais. Tiesa, vis tik buvo užuominų ir į gatvės stilių: kolekcijos dalį sudarė dekoruotas džinsinis audinys, paprasti medvilniniai marškinėliai, kiek laisvesni, patogesni siluetai.

Balmain Spring 2012 Ready-to-WearBalmain Spring 2012 Ready-to-Wear Balmain Spring 2012 Ready-to-WearBalmain Spring 2012 Ready-to-Wear Balmain Spring 2012 Ready-to-WearBalmain Spring 2012 Ready-to-Wear Balmain Spring 2012 Ready-to-WearBalmain Spring 2012 Ready-to-Wear Balmain Spring 2012 Ready-to-WearBalmain Spring 2012 Ready-to-Wear Balmain Spring 2012 Ready-to-WearBalmain Spring 2012 Ready-to-Wear Balmain Spring 2012 Ready-to-WearBalmain Spring 2012 Ready-to-Wear Balmain Spring 2012 Ready-to-WearBalmain Spring 2012 Ready-to-Wear Balmain Spring 2012 Ready-to-WearBalmain Spring 2012 Ready-to-Wear Balmain Spring 2012 Ready-to-WearBalmain Spring 2012 Ready-to-Wear Balmain Spring 2012 Ready-to-WearBalmain Spring 2012 Ready-to-Wear Balmain Spring 2012 Ready-to-WearBalmain Spring 2012 Ready-to-Wear

DETALĖS

Aksesuarų prasme dizaineris išties neblogai padirbėjo ir avalynę bei papuošalus parinko išties taikliai. Juodą-baltą-auksinę kolekciją nepriekaištingai papildė juodi bateliai, kurių modeliai kartkartėmis primindavo kaubojišką avalynę, bei, žinoma, didokos sendinto aukso ir odos apyrankės, derėjusios prie auksinių drabužių siuvinėjimų.

VIDEO

Nuotraukos style.com, vogue.it

Bučkis