Milano mados savaitė F/W ‘12 | Gucci

Jei prieš keletą metų išgirdus „Gucci“ vyriausiosios dizainerės Fridos Giannini vardą į galvą iškart ateidavo jos itin spalvingų bei modernių kolekcijų ( 2008-ųjų pavasaris – neabejotinai didžiausias italės hitas) vaizdiniai, yra labai daug šansų, kad po naujausio 2012-ųjų rudeniui skirto darbo mintyse suformuotas „Gucci“ įvaizdis kardinaliai pasikeis. Ant podiumo nebepasirodė ilgas įdegusias kojas demonstruojanti auksinio jaunimo atstovė, vis dar serganti vadinamąja logomanija – vietoje jos žengė devynioliktojo amžiaus romantikais besižavinti išbalusi moteris kraujo raudonumo lūpomis, savo pečius slepianti po kardinolo Rišeljė laikų stiliaus apsiaustu. Vis tik būtų sunku šią ilgaplaukę pavadinti nemoteriška, nes ji turi tai, ko stokoja daugelis Milano moterų – sugebėjimą pakerėti, užminti mįslę iš pirmo žvilgsnio.

ĮKVĖPIMAS

Devynioliktasis amžius – itin keista kryptis „Gucci“ moteriai, mėgstančiai pabrėžti savo statusą bei prabangų gyvenimo būdą. Vis tik F.Giannini sugebėjo genialiai „sulipdyti“ prerafaelitų grožio suvoktį su XXI amžiaus moters poreikiais. Kaip pastebėjo apžvalgininkė Sarah Mower, brito Edwardo Burne-Jones’o kūryba dizainerei tikriausiai padėjo užčiuopti ne vieną svarbų niuansą, nes jo paveikslų herojės ne tik atskleidžia pakankamai dramatiškus charakterius, bet ir juos paryškina tamsiais, tarsi vanduo tekančiais drabužių audiniais, itin romiomis veido išraiškomis.

Edward Burne Jones paveikslai („Love among the ruins“, „The wedding of Psyche“, „The Briar rose garden court“)

Vis tik moderniosios mados gerbėjai sugebėjo įžvelgti dar vieną (nors galbūt ne tokį akivaizdų) įkvėpimo šaltinį – F.Giannini pirmtako, buvusio „Gucci“ ir „Yves Saint Laurent“ dizainerio Tomo Fordo kūrybą. Kaip žinia, T.Fordo moteris buvo galinga, valdinga, paslaptinga ir, žinoma, itin seksuali, tad kartais net kiek gotiškas grynumas ir trapumas leido jai pabrėžti savo stiprybę. Nėriniai, gipiūras, nuo pečių slystančios palaidinės – visa tai buvo galima matyti prieš dešimt metų ant T.Fordo podiumo, tas pats dabar žavi ir „Gucci“ gerbėjus.

„Yves Saint Laurent Rive Gauche“ ruduo 2001 ir „Gucci“ ruduo 2002

KOLEKCIJA

Nėra ko abejoti – šios kolekcijos drabužių ateinantį rudenį išties nebus galima supainioti su jokiais kitais mados namais, o didžiųjų prekybos tinklų „Zara“ ir „H&M“ pakabos pasipuoš ne viena šio modernaus romantizmo interpretacija drabužio pavidalu. F.Giannini daugelį nustebino išlipdama iš savo komforto zonos ir pristatydama ne tik pakankamai dag vyriškų siluetų (čia jie buvo kiek padidinti ir sušvelninti), bet ir paprastai figūrą pabrėžiančias formas iškeitusi į gerokai laisvesnes, net kiek apdribusias. Svarbų vaidmenį gavo ir su „Gucci“ istorija glaudžiai susijęs žirgų sportas – jojikų aprangos detalės (kelnės, ilgaauliai batai), „Gucci“ moteriai leidusios jaustis itin patogiai.

Pristatymą dizainerė pradėjo pristatydama itin tamsius, net kiek gotiškus drabužių derinius, kurių audiniai išsiskyrė prabangia puošyba bei raštais – štai Anjos Rubik dėvėtas kostiumas bei paltas priminė prabangius rūmų baldų apmušalus, o Sigrid Agren apsiaustas – prancūzų didikų mėgtus lauko drabužius, su kuriais buvo itin patogu jodinėti. Po šio tamsaus parado prasidėjo tai, ką pati įvardinau „Tomo Fordo momentu“ – ant podiumo pasirodė visa eilė permatomo audinio palaidinių, taip pat – samanų spalvos audinys su subtiliu geltonų gėlių raštu. Nors kelnių kostiumai ir pasižymėjo itin tiesiu, net kiek platėjančiu siluetu, raukiniais dekoruotos suknelės kaipmat priminė T.Fordo kolekcijas.

Prabangioji kolekcijos dalis nustebino aksomo ir permatomo audinio deriniais, platėjančiomis rankovėmis, net plunksnomis. Buvo nuostabu matyti, kaip dizainerė pamažu vysto pasakojimą – jį pradėjo jojikės, o baigė prašmatniomis suknelėmis vilkinčios aukštuomenės damos. Būtina paminėti finalines sukneles, ant manekenių kūnų tarsi vėjo suformuotas iš permatomo juodo audinio bei juodų gėlių žiedų. Gal nuskambės keistokai, tačiau būtent taip įsivaizduoju skęstančią Hamleto mylimąją Ofeliją – dramatišką amžiną romantikę…

Gucci Fall 2012 Ready-to-WearGucci Fall 2012 Ready-to-Wear Gucci Fall 2012 Ready-to-WearGucci Fall 2012 Ready-to-Wear Gucci Fall 2012 Ready-to-WearGucci Fall 2012 Ready-to-Wear Gucci Fall 2012 Ready-to-WearGucci Fall 2012 Ready-to-Wear Gucci Fall 2012 Ready-to-WearGucci Fall 2012 Ready-to-Wear Gucci Fall 2012 Ready-to-WearGucci Fall 2012 Ready-to-Wear Gucci Fall 2012 Ready-to-WearGucci Fall 2012 Ready-to-Wear Gucci Fall 2012 Ready-to-WearGucci Fall 2012 Ready-to-Wear Gucci Fall 2012 Ready-to-WearGucci Fall 2012 Ready-to-Wear Gucci Fall 2012 Ready-to-WearGucci Fall 2012 Ready-to-Wear Gucci Fall 2012 Ready-to-WearGucci Fall 2012 Ready-to-Wear Gucci Fall 2012 Ready-to-WearGucci Fall 2012 Ready-to-Wear Gucci Fall 2012 Ready-to-WearGucci Fall 2012 Ready-to-Wear Gucci Fall 2012 Ready-to-WearGucci Fall 2012 Ready-to-Wear Gucci Fall 2012 Ready-to-WearGucci Fall 2012 Ready-to-Wear Gucci Fall 2012 Ready-to-WearGucci Fall 2012 Ready-to-Wear

DETALĖS

MAKIAŽAS

Jei pavyks prisiversti paprasčiausiai nematyti ir vėl iškankintų išbalintų manekenių antakių, šios kolekcijos makiažą bei šukuosenas galima drąsiai vadinti vienais geriausių iš visų šį sezoną matytų pristatymų. Kodėl? Nes pakankamai minimaliomis sąnaudomis buvo sukurtas kolekcijai tobulai tikęs ir šaltajam sezonui išties tinkantis įvaizdis – tamsios vyšninės lūpos, pabrėžtos blakstienos, šviesus, bronzinės pudros nepaliestas veidas ir dailiai banguoti, paprastai susegti ilgi plaukai. Pats metas pradėti auginti kasas!

VIDEO

Nuotrauos style.com, vogue.com, vogue.it

Bučkis