Sekmadienio pasirinkimas | Agnė Končiūtė

„Chanel“, „Christian Dior“, „Givenchy“, „Celine“, „Dries Van Noten“, „Stella McCartney“, „Valentino“ – šių Paryžiaus mados namų pristatymai kiekvienai jaunai manekenei atrodo tarsi atsiverčiančios puikių karjeros perspektyvų durys. Tačiau tokia laimė aplanko tikrai ne visas – garsiausiems bei aukščiausius standartus keliantiems dizaineriams įtikti sugeba tik išties ypatingos merginos. Viena jų – ir lietuvaitė Agnė Končiūtė, šį mados savaičių maratoną sugebėjusi ne tik sužavėti geriausius iš geriausių, bet ir įtikinti, kad Lietuva turi ne tik Editą Vilkevičiūtę ar Juliją Steponavičiūtę. Iš Mažeikių kilusi mergina, pastebėta per „Facebook“, griežtais veido bruožais bei truputį ironišku žvilgsniu puikiai tiko tiek Phoebe Philo minimalizmui, tiek Karlo Lagerfeldo moderniai klasikai.

A. Končiūtės showlist sąrašas – išties įspūdingas: Londone modelis pristatė dešimties dizainerių darbus ir atidarė „Sass & Bide“ šou, Milane pristatė vienuolika kolekcijų (tarp jų – ir „Dolce & Gabbana“, „Fendi“, „Versus“, „Emporio Armani“), o Paryžiuje žygiavo keturiolika podiumų, tarp kurių buvo ir „Chanel“, debiutinė Rafo Simonso pret-a-porter kolekcija „Christian Dior“ mados namams. Neslėpsiu, kad kartais buvo įdomu pasižvalgyti į manekenės „Facebook“ anketą ir paskaityti vieną kitą komentarą apie darbą mados savaičių metu – kokie nepatogūs buvo „Dior“ bateliai (tą buvo nesunku suprasti – daugelis manekenių vaikščiojo labai sunkiai), kokia ji pati nustebusi tokia darbų gausa. Vis tik A. Končiūtės sėkmė – tikrai ne atsitiktinumas, nes merginos figūra puiki, plaukai ir oda sveiki, o veido bruožai – lengvai įsimenami, ryškūs. Galime didžiuotis ir tikėtis, kad po tokio puikaus sezono merginą išvysime ne vieno žurnalo puslapiuose bei reklaminėse kampanijose!

Nuotraukos style.com

Bučkis