NY mados savaitė pavasariui/vasarai ‘12 | Preen

Kaip rašė Style.com apžvalgininkė Meenal Mistry, naujausia Preen kolekcija gali sukelti tik vieną klausimą: kodėl Thea’os Bregazzi ir Justino Thorntono kūrinių nematome visur? Tyliai Londono studijoje kuriantys dizaineriai ne tik nesiekia patekti į pirmuosius laikraščių ar gandų žurnalų puslapius, bet ir kantriai toliau kuria savo mados namų įvaizdį – drabužiai, skirti madą įsimylėjusiai moteriai. Kas ją įkvėps ateinančią vasarą? Atrodo, kad legendinė britų autorė Virginia Woolf, gėlių grožis, Viktorijos epochos stiklo pastatai ir, žinoma, moderniosios technologijos. Rezultatas? Viena geriausių Niujorko mados savaičių kolekcijų.

Kolekcija

Mano meilė Preen mados namams sužydėjo vos prieš ketvertą ar penketą sezonų, tačiau neišblėso iki šiol – kūrėjų duetas vis sugeba nustebinti ir pateikti kažką naujo, bet tuo pačiu ir neatsisako savo vizitinės kortelės – išskirtinai modernaus ir inovatyvaus stiliaus. Tokia buvo ir ši kolekcija, kuriai įkvėpimo duetas sėmėsi iš senovės grožio standartų bei Virginios Woolf kūrinio „Orlando“, bet galutinį vaizdą „pikselizavo“ ir leidosi į nematytą XXIa. avantiūrą.

Itin ryškus kolekcijos motyvas – raštų bei spalvų „blokų“ gausa. Pradedant plonyčio spalvoto audinio skiaučių (tai – tik efektas, žinoma) palaidinėmis bei sijonais ir baigiant gausiai nėriniais papuoštais marškiniais ar net nėrinių sijonais, ši kolekcija parodė, kad nėriniai nebūtinai simbolizuoja viliokiškumą ar seksualumą – čia jie greičiau tapo savotiška senovės kultūrų išreiškimo audiniu detale.

Nereikia pamiršti ir pačių siluetų, kurie tiko tiek moderniai miesto moteriai, tiek penktojo dešimtmečio mylėtojai. Pirmąsias kūrėjai palepino pastelinių spalvų vyriško kirpimo kostiumais, pieštuko formos sijonais ir įdomiai siuvinėtais marškiniais, o antrosios gali džiūgauti žiūrėdamos į griežto silueto sukneles su papildomu sijonėliu („peplum“), platesnes rankoves, nedideles raukinių detales.

Preen Spring 2012 Ready-to-WearPreen Spring 2012 Ready-to-Wear Preen Spring 2012 Ready-to-WearPreen Spring 2012 Ready-to-Wear Preen Spring 2012 Ready-to-WearPreen Spring 2012 Ready-to-Wear Preen Spring 2012 Ready-to-WearPreen Spring 2012 Ready-to-Wear Preen Spring 2012 Ready-to-WearPreen Spring 2012 Ready-to-Wear Preen Spring 2012 Ready-to-WearPreen Spring 2012 Ready-to-Wear Preen Spring 2012 Ready-to-WearPreen Spring 2012 Ready-to-Wear Preen Spring 2012 Ready-to-WearPreen Spring 2012 Ready-to-Wear Preen Spring 2012 Ready-to-WearPreen Spring 2012 Ready-to-Wear Preen Spring 2012 Ready-to-WearPreen Spring 2012 Ready-to-Wear Preen Spring 2012 Ready-to-WearPreen Spring 2012 Ready-to-Wear Preen Spring 2012 Ready-to-WearPreen Spring 2012 Ready-to-Wear Preen Spring 2012 Ready-to-WearPreen Spring 2012 Ready-to-Wear Preen Spring 2012 Ready-to-WearPreen Spring 2012 Ready-to-Wear

Detalės

Nors, neskaitant raštų ir vietomis pasirodžiusių nėrinių, kolekcija gali pasirodyti ganėtinai paprasta ir minimalistiška, akis iš tiesų buvo į ką paganyti: permatomo audinio sluoksniai nepaliko daug vietos vaizduotei, originalūs bateliai su užkulnio dirželiu buvo arba suvarstomi, arba išpuošti miniatiūriniu pagrindinio kolekcijos ornamentu. Tiesa, daugiausiai dėmesio sulaukė iš po rankovių bei apykaklių kyšoję raukinukai – dizaineriai teigė, kad jų moteris tikrai nejaučia ypatingos meilės tokiems akcentams, tačiau tai buvo tarsi eksperimentas, parodęs, jog ne tokią detalią kūrėjai sugeba puikiai įkomponuoti į savo drabužius.

Užkulisiai

Ketvirtojo dešimtmečio šukuosenos, pakankamai neutralus makiažas ir daug šypsenų – štai kokie buvo kolekcijos pristatymo užkulisiai. Manekenės, rodos, mielai pozavo fotografams ir jų nuotaika puikiai atitiko ryškias kolekcijos spalvas bei žaismingą šukuosenų meistrų darbo rezultatą.

Video

Nuotraukos vogue.it, vogue.com, nowfashion

Bučkis