Vaizdas | Louis Vuitton rudens modernizmas

 

Jeigu reikėtų įvardinti dizainerį, kuris daro didžiausią įtaką šių dienų mados ir estetikos suvokimui, pirmas mintyse iškilęs vardas neabejotinai būtų Nicolas Ghesquiere. Prancūzas, kuriantis mados namams Louis Vuitton ir penkiolika metų sėkmingai dirbęs Balenciaga atelje, yra vienas iš nedaugelio kūrėjų, kurių vizija lenkia laiką, o išliekamoji darbų vertė neabejotinai stebins ir mados istorikus tolimoje ateityje.

Vis dėlto vienas didžiausių N. Ghesquiere talentų – sugebėjimas atrasti tokią kūrybos tematiką, kuri ne tik parodo dizainerio erudiciją, bet ir neįtikėtinai taikliai apibrėžia dabarties nuotaikas. Todėl neįtikėtinai įdomu stebėti, kaip Louis Vuitton ženklui prancūzas taiko ne lengvai nuspėjamą klasiką, bet gerokai sudėtingesnį ir intelektualesnį retrofuturizmą, kurio atspindžiai šių dienų kultūroje itin ryškūs. Iš dalies ir N. Ghesquiere dėka.

Įdomią kelionę praeitimi į ateitį tęsia ir naujausia Louis Vuitton reklaminė kampanija, pagal eiliškumą pavadinta „Series 3“. Minimalistinė aplinka (lokacijos Barselonoje ir oro uoste šalia Majamio), nuo kolekcijos temos nenukrypusi stilistika ir gan eklektiška, bet tuo pačiu įdomi modelių (galbūt net reikėtų sakyti mūzų) grupė sukuria vieną įspūdingiausių sezono reginių ir fantastišką naują mados namų identitetą.

 

Louis Vuitton ruduo-žiema 2015

Fotografai Bruce Weber ir Juergen Teller | Stilius Marie-Amelie Sauve

Modeliai Rianne van Rompaey, Angel Rutledge, Fernanda Ly, Liya Kebede, Julia Merkelbach, Freja Beha Erichsen, Jennifer Connelly, Alicia Vikander

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

X